poniedziałek, 20 maja 2013

GeeCON 2013





Niestety nie udało mi się iść na GeeCON w tym roku, a było parę ciekawych rzeczy których chciałam posłuchać.

Idealny moment na dygresję ;) Zastanawia mnie dlaczego ludzie są tacy zszokowani kiedy chodzę na konferencje, meetupy i inne takie spędy dla ludzików z IT. No dobra, jestem Analitykiem Systemów Informacyjnych (choć robię tyle rzeczy że nie wiem czy ta nazwa oddaje tak naprawdę mój zawód) ale przecież skończyłam informatykę. Pisałam magisterkę z programowania kart graficznych. Dlaczego to że się interesuje technologią, jest takie dziwne? W sumie pracuję w IT, więc to chyba naturalne że chcę mieć rozeznanie w tym co się dzieje dookoła mnie…
</dygresja>

A teraz wracając do GeeCONa to strasznie chciałam zobaczyć panel dyskusyjny o kobietach w IT. Tak patrzę sobie na firmę w której pracuję i muszę przyznać, że całkiem sporo (jak na IT) u nas Pań jest. I nie wiem czy to firma jest taka niezwykła, czy to ogólna tendencja? Także z niecierpliwością czekam na wideo z tegorocznego GeeCONa ;) Mam nadzieję, że panel dyskusyjny był nagrywany! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz