piątek, 17 maja 2013

Google IO Day 2 vs. Wykład na uczelni



Ależ wczoraj miałam ciężki wybór – czy iść oglądać stream z Google IO czy iść na wykład.
Ciekawe czy podejrzewacie co wygrało ;)


source: http://s2.blomedia.pl/gadzetomania.pl/images/2011/12/dylemat.jpg

Wygrał wykład na uczelni. Zapewne spora część z was moi drodzy czytelnicy się dziwi i łapie za głowę, bo przecież jak to możliwe aby dobrowolnie iść na jakiś tam wykład? I tak to był zwyczajny regularny wykład z zarządzania finansami. Zapewne zapaliła się wam kolejna lampka ostrzegawcza ;)

Mam ogromne szczęście mieć zajęcia panią Profesor Marią Sierpińską. Jest to kobieta obdarzona ogromną wiedzą i do tego jeszcze talentem do wykładania. Naprawdę słucha się jej z przyjemnością, nawet jak człowiek jest kompletną lamą w zakresie finansów tak jak ja (ok., potrafię policzyć wskaźniki, zrobić prognozy i inne statystyczno-matematyczne operacje ale takich cudów związanych z analizą płynności czy jakąkolwiek inną analizą finansową jak pani Profesor robi, to ja zdecydowanie nie potrafię). Uwielbiam te wykłady również ze względu na to, że człowiek jest zmuszony do myślenia z uwagi na kontrowersyjność przykładów. Zdecydowanie taka forma „krytycznego” przyjmowania wiedzy bardziej mi pasuje niż „przetrawiona” papka którą należy wykuć na pamięć i podczas egzaminu broń boże nie wspominać iż ma się własne (odmienne) zdanie. Podczas tych wszystkich lat na uczelni, odbieram zajęcia z prof. Sierpińską za jedne z najbardziej wartościowych jakie miałam.

Jeśli ktoś kiedyś będzie miał okazję do udziału w wykładzie pani prof. Sierpińskiej to szczerze polecam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz