wtorek, 30 kwietnia 2013

Prezi czy PowerPoint?




Ostatnio byłam na paru prezentacjach i zauważyłam że sporo z nich było w PowerPoincie (PP) zrobionych. Było parę także stworzonych przy użyciu Prezi… ale były zwyczajnie nijakie. Nie wiem dlaczego, ludzie myślą że jak zrobią nijaką prezentację w Prezi to uzyska ona „efekt wow”. Zdecydowanie wolę oglądać ładnie dopracowaną prezentację w PP niż prezentację w Prezi w której widać że osoba się namęczyła i starała, ale jej jakoś nie wyszło… Bardzo ładne motto Prezi mówi, że to idea się liczy. I niestety brak idei w przypadku robienia prezentacji w Prezi widać tak wyraźnie, że aż kuje w oczy.

Ja osobiście wolę PP głównie dlatego że… życie jest nie przewidywalne :) Już parę razy podczas konferencji czy innego miejsca gdzie miałam prezentację, zdarzyło mi się że musiałam prezentację zmodyfikować w 5 minut przed wystąpieniem. W Prezi nie jest to takie proste… jeśli nie masz dostępu do sieci i nie masz wersji desktopowej to jest to wręcz niemożliwe.

Co ja wybieram? A to zależy od tego jaki jest aktualny poziom mojej weny (s)twórczej ;) Aczkolwiek nie boję się sięgnąć po PP jeśli warunki ku użyciu Prezi nie są sprzyjające ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz