czwartek, 11 kwietnia 2013

UX/UI nie takie straszne jak mogłoby się wydawać…


Może zacznijmy od tego, że w powyższym temacie jestem laikiem. Miałam na studiach grafikę komputerową, rozróżniam kolory i umiem obsłużyć PhotoShopa ale… nigdy się w teorię (s)tworzenia nie zgłębiałam. 


Inspiracją do pochylenia się nad tematem był... problem z interfejsem użytkownika. Można powiedzieć: całkiem zwyczajna sprawa a nie żadne nadprzyrodzone zjawisko.

Zaczęłam od… warsztatów projektowania UX organizowanego przez GEK - Google for Entrepreneurs in Kraków i prowadzone przez +Alena Milutina.
Mogłabym epopeję napisać o tych warsztatach, ale napiszę w skrócie: było super :) 

Jako ciekawostkę wam powiem, że warsztat zainspirował mnie do zapisania się także na kurs "Human-Computer Interaction".

Mam nadzieję, że wystarczy mi zapału do jego ukończenia :) Trzymajcie kciuki!


2 komentarze:

  1. UX a UI to jednak nieco odmienne tematy. Poczytaj tutaj o UX https://www.kamildemidowski.pl/oferta/audyt-ux/ Do każdego z tych zagadnień używa się innych narzędzi oraz umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  2. UI... UX... BRAND! Tego jest strasznie dużo i według mnie jest strasznie ciężkio ogarnąć to samemu. Bardzo ciężko:) Trzeba się na tym znać. nie ukrywam, że ja sama chciałam się tym zając jak chciałam stworzyć stronę internetową ale nie ukrywajmy... Poległam strasznie. Na szczescie sa firmy co Zajmą się WSZYSTKIM! Polecam https://necon.pl/branding/ mi bardzo pomogli.

    OdpowiedzUsuń