wtorek, 7 maja 2013

Coursera - małe podsumowanie

Jakiś czas temu zapisałam się na dwa kursy z coursery:
1. Passion Driven Statistics (oficjalna strona i moja notka)


2. Human Computer Interactions (oficjalna stronamoja notka)



Kurs pierwszy już dobiegł końca i... nie udało mi się go zakończyć z braku czasu. De facto zrezygnowałam z niego w połowie.

Kurs drugi nadal trwa i dzielnie robię zadania. Mam nadzieję, że udami się go zakończyć :)

Oba kursy są świetne, warto jednak wziąć pod uwagę parę czynników:

1. Czas który jest przy nich podany jest prawdziwy. Tzn. są naprawdę czasochłonne

2.  Wybór kursów jest ogromny i kuszą one swoją fajnością, aczkolwiek lepiej zapisać się na jeden kurs i zrobić go porządnie

3. Warto sobie robić notatki, zwłaszcza przy kursach w których występują quizy :) Z tego co zauważyłam, nie ma ograniczeń czasowych w przypadku quizów, aczkolwiek krótka notatka bywa bardzo pomocna ;)

Miłej nauki! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz