środa, 8 maja 2013

Wyzwanie zakończone!


source: http://designyourlife.pl/wp-content/uploads/2012/09/WYZWANIE-ICON.jpg

Pamiętacie moją pierwszą notkę? Dziś mija ostatni dzień wyzwania! I udało mi się szczęśliwie je zakończyć, z czego jestem dumna :) Wbrew pozorom pisanie postów na blog nie jest takie łatwe... 

Czego mnie to wyzwanie nauczyło?
1. Wielki plus to złamanie oporów przed pisaniem po angielsku. Wiem, że jeszcze nie jest idealnie - aczkolwiek zdecydowanie piszę "pewniej" :)
2. Jeszcze lepsze planowanie ;) Podczas tego wyzwania zdarzyło mi się podróżować (tak jak wam pisałam - byłam w Londynie na urlopie), więc przygotowałam notki z wyprzedzeniem i ustawiłam autopublikację. Myślę, że zadziałało dobrze ;)
3. Super motywacja! 

Zapewne można by tu dodać, jeszcze parę punktów ;) Najważniejszych z nich to chyba to, że blogowanie mi się bardzo spodobało. Będę więc dawała ujście swej artystycznej duszy w ten sposób nadal, aczkolwiek już nie codziennie ;)

Teraz pora poszukać kolejnego wyzwania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz